** Story From Small Kitchen **

Art of Sharing

Sharing, it could be an art. An art or tradition of sharing. I am not just referring to sharing recipes but you can share whatever kind of knowledge that you have with people around you.So I create "Story From Small Kitchen" blog to share my recipes with my friends also I love to hear and try my friends recipe.So I hope, with this blog, we can share not only recipes but new experience from each other.Do enjoy read this blog and leave you comment.

** Let's Start Know Each Other **


Salam And Hi..
Small Kitchen blog nie diwujudkan untuk suka-suka...We love to cook and tertiba rasa macam nak kongsi dengan kawan-kawan apa yang dimasak dan apa yang dicuba masak..So sapa yang sudi nak cuba tu, dialu-alukan...Just simple resepi semua orang bole cuba..Semua manusia dilahirkan dengan kepandaian memasak,cuma kita mahu pratik kan atau tidak saje kan..Small Kitchen pun suka untuk mencuba resepi kawan-kawan..Bole la emailkan small kitchen resepi untuk small kitchen cuba..Nanti Small kitchen publishkan dlm blog nie ek..Email address ada dlm profile small kitchen..So, Hope leh enjoy cuba resepi di blog ini..

** SmallKitchen **

1 comments:

Nona Azhar said...

yay!!! cepat cepat update blog anda!!

Post a Comment