** Story From Small Kitchen **

Art of Sharing

Sharing, it could be an art. An art or tradition of sharing. I am not just referring to sharing recipes but you can share whatever kind of knowledge that you have with people around you.So I create "Story From Small Kitchen" blog to share my recipes with my friends also I love to hear and try my friends recipe.So I hope, with this blog, we can share not only recipes but new experience from each other.Do enjoy read this blog and leave you comment.

++ Kuih tak menjadi : Home Made Pop Corn rentung ++



Hiiii, apa yang hangus tu? ha, inilah home made pop corn yang terhangus hasil cubaan petang semalam. 1st time buat, seperti biasa mesti smallkitchen salah teknik lagi. Oleh sebab terlalu excited melihat pop corn meletup-letup di dalam periuk, smallkicthen tak tutup api walaupun bunyi meletup dah abis. so last-last bahagian bawah pop corn habis hangus. Nasib ada maid, maka dialah jadi mangsa membuat proses pengasingan pop corn hangus ni. 2nd time buat, bila dah tengok pop corn penuh seperiuk dan bunyi meletup hampir nak habis,cepat-cepat matikan api. alhamdulillah, cantik colournya.
Takpelah kan proses belajar memang macam ni, kena cuba berulang kali baru berjaya.

0 comments:

Post a Comment